نوشته شده توسط : رضا محمدیان

موسس  شرکت LTG، دکتر آلبرت کلاین، پیشگام در تولید سیستم های تامین هوای تازه محل کار و بهبود شرایط فرآیند در کارخانه ها بود. در سال 1924، پس از بازگشت از ایالات متحده، این شرکت را تأسیس کردودر حوزه مشاوره مهندسی فعالیت نمود. سپس در دهه 1930، LTG فعالیت های خود را گسترش داد و علاوه بر برنامه ریزی و نصب سیستم های نوآورانه پردازش هوا، شروع به تولید و نصب محصولات تهویه مطبوع برای فرآیندهای صنعتی نمود.امروزه این شرکت در سراسر جهان فعال است و محصولات با کیفیت بالا و راه حل های سفارشی برای هوای اتاق و هوای فرآیند ارائه می دهد. محصولات اصلی آن عبارتند از هوا/آب، پخش کننده هوا و سیستم های توزیع هوا، انواع فن ها و سیستم های فیلتراسیون و رطوبت را تولید می کند.

پلاک مشخصات شرکت LTG توسط گروه تبلیغاتی نشانه ساز برای نصب برروی محصولات شرکت طراحی و ساخته شده است. نیم پلیت LTG علاوه بر اینکه حاوی اطلاعات دقیقی از محصول می باشد بلکه برای تبلیغ برند شرکت محل مناسبی به نظر می رسداین پلاک از جنس استیل نقره‌ای 0/6 میلیمتری مات خش دار می باشد که با روش اسیدشویی حک تک رنگ تولید شده است

نیم پلیت هایی که بر روی محصولات شرکت ها و کارخانه ها نصب می شوند، حاوی کلیه مشخصات و مطالب  مورد نیاز مشتریان ویا کاربران در مورد محصول مربوط می باشد و از این طریق و به منظور بالابردن آگاهی مشتریان، اطلاعات دقیقی را ارائه می دهند. 



:: موضوعات مرتبط: پلاک فلزی , ,
:: برچسب‌ها: پلاک فلزی , ساخت پلاک فلزی , سفارش پلاک مشخصات , قیمت پلاک صنعتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد